Jak číst a vyhodnocovat data v Google Analytics

nahrávám mapu....

Datum / čas
Date(s) - 07/12/2018
9:45 - 13:00

Místo konání
Moje Dílna

Kapacita
0

Volná místa
0


POZOR – Aktuální počet míst je uveden ve formuláři níže.

Chcete porozumět chování návštěvníků na vašem webu a objevit příležitost ke zlepšení výkonnosti vašeho webu i marketingových kampaní? Objevte kampaně, které vám vydělávají nejvíce a zjistěte také, které kampaně jsou naprosto neúčinné a je vhodné je vypnout.

Pro koho je seminář určen?

  • Pro úplné začátečnice, které nikdy s Google Analytics nepracovaly, i pro mírně pokročilé uživatelky.
  • Je třeba mít vlastní web a na něm nasazen měřící kód Google Analytics, a hlavně nezapomenout přístupové jméno a heslo do Vašich Google Analytics, abyste si mohly při výkladu vše vyzkoušet na vlastních datech.
  • Je nezbytné si vzít s sebou vlastní notebook. Tablet není doporučen.

Co Vás čeká?

  • Sledujete pouze návštěvnost vašeho e-shopu a jiné důležité metriky vám unikají, nebo se v jejich interpretaci ztrácíte? Hledáte hlubší pochopení webové analytiky, čísel, dat i grafů?
  • V tomto semináři se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky v Google Analytics. Lektor vám ukáže, jak je vhodně interpretovat a dávat do kontextu, abyste se mohli dle nich lépe rozhodovat. Některé metriky mají trošku jiný význam, než se na první pohled může zdát. Které to jsou, a co ve skutečnosti znamenají?
  • Podíváme se blíže i na asistované konverze. Dozvíte se, proč bychom jim měli věnovat více pozornosti.
  • Přijďte na seminář a poznejte webovou analytiku zblízka!

Bc. Zbyněk Hyrák

Zbyněk je specialista na webovou analytiku a výkonnostní marketing. V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již 10 let.

Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics a vyhodnocovat data. Spravuje klientům PPC kampaně (Google Ads a Sklik). Na základě analytických dat optimalizuje web i PPC kampaně a zvyšuje efektivitu celkového marketingu.

Jeho vášní je marketing, který se dá měřit!

Orientační struktura setkání:

  • 9,45 – 10,00 – příchod, přivítání, káva
  • 10-cca 10,30 – úvodní kolečko (představení se, zkušenosti s tématem apod.)
  • cca 10,30 – 12,30 – Jak číst a vyhodnocovat data v Google Analytics
  • 12,30 – 13 – rozloučení, networking

Platba

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více info zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close