PPC reklama pro začátečníky

nahrávám mapu....

Datum / čas
Date(s) - 29/03/2019
8:45 - 12:30

Místo konání
Moje Dílna


Společnost PRIA (Zlínská digitální marketingová agentura) podporuje zlínské podnikatelky. Děkujeme!

Máme tu sérii tří super školení, v rámci kterých nahlédnete pod pokličku online marketingu. Pro všechny zvídavé, kteří chtějí vědět, o co jde, ale taky pro ty, kteří tuší, ale chtějí vědět více. 

Jaká témata nás čekají? SEO pro začátečníky, PPC pro začátečníky a reklama na Facebooku pro začátečníky. 

Tady je druhá akce:

Pro koho je workshop určen a co se naučíme? 

  • Víte, že můžete zobrazit reklamu jen těm lidem, kteří již byli na vašem webu? A že jim lze zobrazit např. prezentační video na Youtube nebo ukázat reklamní banner, který “vytapetuje” celé pozadí cizí webové stránky? Že můžete spustit reklamu pouze na Zlín a že v ní zacílíte jen uživatele s určitým zájmem? Toto vše se dá udělat s veřejně přístupnými reklamními systémy a pokud víte jak na to, bude vás to stát klidně jen pár korun.
  • Workshop je určen hlavně pro začátečníky, kteří buď s PPC reklamou ještě nezačali nebo již mají vytvořené jednoduché kampaně a zajímá je, jak je dále posunout. Řekneme si, co od PPC reklamy čekat, jaké má výhody i jak vystavit kampaně ve vyhledávání a v obsahové síti.

Co Vás čeká?

  1. Proč právě PPC?
    1. Offline vs online
    2. Základní dělení online reklamy
    3. Typy reklam
    4. Typy cílení
    5. Typy reklamních systémů
    6. Výkon vs brand
  1. Vyhledávací síť
    1. Klíčová slova
    2. Reklamní inzeráty
    3. Struktura kampaní
    4. Ukázka tvorby v reklamním systému
  1. obsahová síť
    1. Typy cílení
    2. Typy reklam
    3. Ukázka tvorby v reklamním systému
  1. Základní vyhodnocování kampaní
    1. V reklamních systémech
    2. V Google Analytics

Pavel Malaník

Pavel spravuje PPC kampaně pro klienty jako Lázně Luhačovice, KOMA MODULAR, SPX-CAR Group a další. Jeho kampaně pracují s rozpočty více jak 150 000 Kč měsíčně. S přesahem do webové analytiky, grafického designu, SEO, RTB a práci s feedy dokáže komplexně vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní a následně je posouvat k lepším výsledkům.

 Orientační struktura akce:

  • 8,45 – 9,00 – příchod, přivítání, káva
  • 9,00 – 12,00 – PPC pro začátečníky (není potřeba notebook, jedná se o přednášku)
  • 12,00 – 12,30 – rozloučení, networking

Závazná rezervace:

 

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více info zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít