FAQ

Na co se nás nejčastěji ptáte:

Mohu přijít na setkání, i když nejsem podnikatelka?

ANO. Pokud o podnikání teprve přemýšlíte, nebo se chystáte začít, jste mezi námi vítána. Pomůžeme radou, doporučením, kontakty… inspirací. Cílem Klubu není jen setkávání podnikajících žen, ale i pomoc těm, které s podnikáním začínají. Vítáme mezi námi i ty, které nepodnikají a pouze je zajímá téma setkání. Jsme otevřeny všem! :-)

Jaká akce v Klubu pořádáte? 

V současné době rozlišujeme dva základní typy akcí: 

  • pravidelné setkání (pátky dopoledne v Mojí Dílně od 9 do 12 hod, výjimečně v jiný čas, daná struktura setkání, stanovený minimální počet účastníků pro uskutečnění, vždy zaměřeno na nějaké téma, součástí je tzv. úvodní kolečko – tedy prostor pro prezentaci vašich podnikatelských aktivit, pro vaše nabídky, poptávky aj.; pro členky je povinnost zúčastnit se alespoň 5 za rok)
  • semináře/workshopy/přednášky  (zaměřeny na konkrétní téma, kterému je věnován celý čas školení)

Jak se na setkání přihlásit? 

V sekci Program je rezervační systém, ve kterém si vyberete setkání, na které se chcete přihlásit.

  • Pokud se přihlašujete poprvé, vyplníte jméno, telefon, email a případně i komentář. Tím jste na setkání přihlášena a zároveň vám byl vytvořen účet – na zadaný email vám přijde potvrzení s přihlašovacími údaji.
  • Pokud už jste se na nějaké setkání přihlašovala, použijte přihlašovací údaje (přihlašovací jméno a heslo) z potvrzovacího emailu a využijte formulář nadepsaný “Přihlaste se, pokud zde již máte účet”. Po přihlášení můžete spravovat své rezervace – místo na setkání rezervovat či rezervaci zrušit.

Do kdy je možné se na setkání přihlásit? 

Na setkání je nutno přihlásit se nejpozději 2 dny předem, pak se rezervace uzavírají a není možné se přihlásit přes rezervační systém. Tedy pokud je setkání v pátek, přihlášení je možné do středy do 18:00. Pokud se jedná o čtvrtek, přihlášení je možné do úterý 18:00. Rezervace je nutné uzavřít z organizačních důvodů – počet zúčastněných je třeba pro rozvržení setkání, pro přípravu materiálů, pro přípravu lektorovu apod. Pokud nejste přihlášena a setkání se účastnit chcete, ale rezervace jsou již uzavřeny, kontaktujte nás přes email či Facebook a pokud to kapacitní či jiné možnosti dovolí, domluvíme se :-)

Mohu rezervovat místo na setkání pro více lidí?

ANO. Pokud se přihlašujete na setkání, vyberete “Počet prostor”, což znamená počet osob. Můžete zvolit rezervaci místa pouze pro sebe (1), nebo pro dvě osoby (2). V případě, že rezervujete místa dvě, do komentáře napište jméno druhé osoby.

Kolik mě to bude stát?

Cena pravidelného se u jednotlivých setkání může lišit a to v závislosti na nákladech, které se setkáním souvisí (v ceně je lektor, pronájem, drobné občerstvení, materiály apod.). Konkrétní částku se vždy dozvíte u dané události. Cena se liší pro členky a pro nečlenky. Platí se předem převodem na účet. 

Co dělat, když jsem přihlášená a nemohu přijít?

V případě, že máte rezervováno místo a zjistíte, že se setkání nemůžete účastnit, prosíme o včasné informování, ať můžeme Vaše místo nabídnout někomu dalšímu. 

STORNO PODMÍNKY:

  • pokud jste již setkání zaplatila (podklady k platbě jsou zasílány vždy až tehdy, je-li minimální potřebná kapacita naplněna) a neúčast oznámíte před uzavřením rezervací (např. v případě pátečního setkání do středy do 18 hod), bude vám částka vrácena v plné výši (100%)
  • v případě, že máte setkání zaplaceno a neúčast omluvíte po uzavření rezervací (např. v případě pátečního setkání kdykoli během čtvrtka), nebo se bez omluvy nedostavíte, příp. se omluvíte až v den setkání, účastnický poplatek vám nebude vrácen (vaše místo již není možné nikým obsadit, materiály vám byly vytištěny.. apod.) 
  • storno podmínky mohou být upraveny dle charakteru akce – o takové úpravě budete vždy informováni buď přímo u události, nebo v zasílaných podkladech k platbě

Jak se mohu stát členkou?

Členkou se nelze stát telefonicky, ani emailem. Vždy je nutné osobně přijít na alespoň jedno z pravidelných setkání. Když se s námi seznámíte, nasajete atmosféru a Váš zájem o členství bude trvat, stačí písemně vyjádřit souhlas s posláním a cíli Klubu (tzv. vyplnit přihlášku), dodat podklady pro medailonek na web Klubu a pak se aktivně účastnit setkání (povinností členky je min 5 účastí na pravidelných setkáních za rok).

Jaké jsou podmínky členství?

Základní podmínkou je soulad s posláním a cíli Klubu. Musíte chtít podnikat čistě, eticky, morálně. Musíte chtít spolupracovat a pomáhat si navzájem. Smyslem je vzájemně se podporovat (a konkurovat si), ne si škodit. A propagovat se! K tomu slouží Váš medailonek na webu Klubu v sekci Členky a naše sdílení Vašich aktivit na webu a facebookových stránkách Klubu.

A protože víme, že podnikání je nevyzpytatelné a nelze vše plánovat, nemáme žádné roční či měsíční členské poplatky: přijít můžete tehdy, kdy se Vám to hodí. Když si chcete popovídat, když Vás láká téma setkání… když se Vám prostě chce. Zde je podmínkou uhradit účastnický poplatek (ten se liší podle toho, zda jde o pravidelné setkání nebo o setkání večerní školy, speciální akce apod.). Členka má povinnost se zúčastnit minimálně 5 pravidelných setkání za rok.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více info zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close