FAQ

Jaké výhody mají členky?

Tak třeba: 

  • Zvýhodněný vstup na akce Klubu (- 25%).
  • Možnost přednostního přihlášení na akce Klubu.
  • Zvýhodněná cena konzultací (- 25%).
  • Možnost využít klubové prostory pro svou potřebu (pokud vytížení prostor dovolí).
  • Uzavřená skupina na Facebooku ke sdílení nabídek, poptávek, názorů, tipů a rad aj.
  • Pravidelné focení profesionální fotografkou.
  • Uzavřené akce určené jen pro členky Klubu.
  • A spousta dalších individuálních přínosů, které plynou z toho, že patříš do skupiny profesionálů.

Jsou nějaké podmínky členství?

Ano.

Musíš mít IČO a podnikatelské aktivity vyvíjet ve Zlínském kraji. Sídlo nerozhoduje.
Základní podmínkou je pak soulad s posláním a cíli Klubu. Musíš chtít podnikat čistě, eticky, morálně. Musíš chtít spolupracovat a pomáhat si navzájem.
Smyslem je vytvoření aktivní komunity vzájemně se podporujících osob, které si mohou konkurovat, ale ne si škodit.
K propagaci členek slouží medailonek na webu Klubu v sekci Členky.
K propagaci členství se předpokládá vzájemné sdílení aktivit na sociálních sítích a informace o členstvé na vlastních komunikačních kanálech (např. banner na webu).

Akce Klubu jsou jen pro členky? Jen pro ženy? Jen pro podnikatele?

Ne :-)

Na většinu akcí můžeš přijít, i když jsi muž nebo (třeba jen zatím) nepodnikáš. Počítej však s tím, že bude převaha žen.
Nabízíme:

  • vzdělávací akce pro veřejnost: jsou pro všechny, kdo mají o téma zájem
  • akce uzavřené: např. setkání či specifické akce, které jsou určeny jen pro členky Klubu.

Jak se přihlásit na akci Klubu? A na co se připravit?

Nic složitého!

Na webu Klubu si vyber akci, která tě láká. Vyplň rezervační formulář.  Na email obdržíš zálohovou fakturu, zaplať převodem, obdržíš doklad. Tím máš místo na akci rezervováno. Na akci počítej s uvolněnou a neformální atmosférou. Nekoušeme :-)

Jsi přihlášen/á a nemůžeš přijít?

V pohodě. Ale máme pravidla.

Pokud zrušíme akci = vrátíme ti všechny peníze.
Ty zrušíš účast:

  • více než 7 dní před akcí: částka je vrácena v plné výši
  • méně než 7 dní před akcí: vzniká storno administrativní poplatek (20% z účastnického poplatku) a zbytek (80%) uhrazené částky se vrací (v případě, že za sebe pošleš náhradníka, storno poplatek se neúčtuje)
  • méně než 3 dny před konáním akce nebo se vůbec nedostavíš: vzniká storno ve výši 100 % (nevracíme nic) – platí např. tehdy, když se např. z páteční akce odhlásíte ve čtvrtek, ve středu nebo v úterý.

Jak se můžeš stát členkou?

Je to jednoduché.

Přijď alespoň na 3 akce Klubu (ideálně v jednom roce). Seznam se s námi a s tím, jak fungujeme. Podmínka účasti na akcích může být nahrazena doporučením od členek.
Pak už jen stačí setkat se osobně se Zdenkou Barošovou, seznámit se, říct si vzájemná očekávání a je to. Pokud si vzájemně padneme do oka, vyplníš přihlášku, dodáš medailonek na web, zaplatíš členský roční příspěvek 999Kč. A pak už si jen užíváš výhod členství.

A pokud hledáš přihlášku – na webu ji nenajdeš :-)

Jde nám o kvalitu, ne o kvantitu. Nejprve přijď na naše akce (nebo se s námi setkej osobně) a pokud si budeme pasovat, tvému členství nebude nic bránit. Ale bez osobního kontaktu to nepůjde. Možná zjistíš, že vlastně nejsme takové, jaké jsi čekala a že jiná platforma sdružující podnikatele či podnikatelky by ti seděla lépe. A tohle je lepší vědět předem.

Zajímá tě něco dalšího? Nenašla jsi odpověď na to, co tě zajímá? Napiš :-)